Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
PRO ÚČELY PRODEJE KURZŮ, KROUŽKŮ, LEKCÍ, TÁBORŮ, WORKSHOPŮ, SEMINÁŘŮ, APOD., MJ. PROSTŘEDNICTVÍM ON-LINE E-SHOPU
Dodavatel:
HRAVÁ HUDEBKA v zastoupení
DVK Talent Productions s.r.o.
IČ: 19436700
Neplátce DPH
Sídlo: Topolová 617/11, 783 01, Olomouc
Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajský soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 92819
Objednatelem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí osoba, jež si u Dodavatele objednala kurz, kroužek, lekci, tábor, workshop, seminář, či jinou službu, kterou Dodavatel nabízí.
Dodavatel a Objednatel jsou dále označováni jako smluvní strany.
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Všeobecné podmínky (dále též VOP) tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi Objednatelem a Dodavatelem.
- Smlouva mezi Objednatelem a Dodavatelem vzniká na základě písemné objednávky. Za písemnou formu se považuje elektronická pošta i elektronický objednávkový formulář Dodavatele (dále jen objednávka) dostupný prostřednictvím webových stránek www.hravahudebka.cz.
- Dodavatel má povinnost do tří pracovních dnů ode dne obdržení objednávky písemně potvrdit Objednateli její přijetí. Pokud tak neučiní, není objednávka považována za přijatou. Za potvrzení objednávky se považuje i odeslání potvrzovacího e-mailu na uvedenou adresu objednavatele.
- Ujednané podmínky smluvního vztahu lze měnit nebo zrušit pouze výslovným ujednáním obou smluvních stran a na základě podmínek uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách.
PŘEDMĚT PLNĚNÍ
- Předmětem plnění je poskytování kurzů, kroužků, soukromých i skupinových lekcí, táborů, pořádání seminářů, workshopů, výchovných a jiných koncertů, a to pro veřejnost a na základě objednávky (dále jen Služba)
- Služba je rozdělená do několika typů. Charakteristika jednotlivých Služeb je uvedená, tj. veřejně přístupná na internetových stránkách Dodavatele www.hravahudebka.cz.
VŠEOBECNÁ UJEDNÁNÍ
- Dodavatel se zavazuje ke splnění uveřejněných podmínek Služby především co do termínu, rozsahu plnění, ceny, kvality plnění a lektorského či jiného personálního zajištění. Podmínky Služby jsou zveřejněny na internetové adrese www.hravahudebka.cz u všech konkrétních Služeb. Další povinnosti Dodavatele jsou specifikovány v dalších bodech těchto podmínek.
- Objednatel je povinen převzít objednanou Službu a řádně a včas za ni zaplatit.
TERMÍN REALIZACE SLUŽBY
- Skupinové lekce, kroužky a kurzy pro děti či dospělé jsou ve většině případů v délce pololetí, tzn. září – leden, únor – červen. Výuka probíhá obvykle 1x týdně. Přesná specifikace je vždy uvedena na internetové stránce www.hravahudebka.cz, a to u všech Služeb.
- V době státních svátků výuka neprobíhá, pokud není dohodnuto jinak. Tato doba není započítána do ceny Služby.
- Prázdniny v Hravá Hudebka nemusí být shodné s prázdninami ve státních školách. O přesných termínech prázdnin, svátků a náhradních hodin budou účastníci včas informování, a to prostřednictvím osobní, emailové nebo telefonické komunikace, dále pak také zveřejněním informace na webových stránkách Hravé Hudebky (www.hravahudebka.cz).
- Zahájení výuky je specifikováno v aktuální nabídce kurzů na webové adrese Dodavatele www.hravahudebka.cz. Dodavatel si vyhrazuje právo posunout zahájení a ukončení kurzu o 1 týden v případě, že je to z technických či jiných důvodů nevyhnutelné.
- Pro případ, že výuku nebude možno ze závažných důvodů zajistit, je Dodavatel oprávněn zvolit náhradní způsob zajištění výuky. Objednatel bude na tuto skutečnost předem upozorněn.
- Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit kurz či celkově Službu z důvodu nenaplnění minimální kapacity Služby. Minimální i maximální kapacita jednotlivých Služeb je vždy uvedena na webových stránkách www.hravahudebka.cz, a to přímo v popisu u jednotlivých Služeb. Dodavatel je povinen o tomto faktu informovat Objednatele nejpozději 3 pracovní dny před zahájením kurzu. Dodavatel je povinen nabídnout Objednateli náhradní řešení (možnost navštěvovat jiný kurz, převedení kurzovného na individuální výuku nebo vrácení kurzovného. Kurzovné je v tomto případě vratné v plné výši.
CENA SLUŽEB
- Cena za příslušnou Službu, je určena na základě dílčí objednávky objednavatele (dle konkrétní specifikace Služby)
- Služby jsou osvobozeny od DPH. Dodavatel není plátcem DPH.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Objednanou Službu je Objednatel povinen zaplatit Dodavateli v plné výši před začátkem jejího plnění. V případě, že Objednatel objedná Službu až po zahájení jejího plnění, je povinen uhradit cenu za Službu v plné výši nejpozději do 3 pracovních dnů od objednání.
- V případě, že Objednatel požaduje uplatnění některé z nabízených slev, je povinen tuto skutečnost nahlásit předem a doložit ji relevantním dokladem. Zpětně nelze slevu uplatnit. Jednotlivé slevy se nesčítají.
- Objednanou Službu je možné uhradit následujícími způsoby:
- platební kartou při objednávce v on-line e-shopu:
- Platební kartou může Objednatel uhradit Službu pouze on-line prostřednictvím e-shopu na internetové stránce www.hravahudebka.cz.
- Při platbě kartou on-line nemá Dodavatel žádný přístup k bankovním údajům Objednatele, nemůže je proto žádným způsobem zneužít.
- převodem na účet 2700678823/2010:
- Objednatel obdrží e-mailem informace k platbě a po přijetí platby na účet Dodavatele, mu bude e-mailem potvrzeno přijetí platby
- dárkovým poukazem:
- Při platbě dárkovým poukazem je objednavatel povinen dostavit se osobně a předložit tento dárkový poukaz Dodavateli nebo odpovědnému pracovníku Dodavatele. Pracovník si tento poukaz ponechá, poukaz slouží jako platidlo.
- platební kartou při objednávce v on-line e-shopu:
- Daňový doklad při platbách převodem či kartou, vystavíme na vyžádání Objednatele.
SLEVY
- Dodavatel může nabízet jednorázovou mimořádnou slevu – tato sleva se řídí aktuální nabídkou Dodavatele a uvedenými podmínkami.
- Žádnou ze slev poskytovaných Dodavatelem nelze uplatnit zpětně a slevy nelze sčítat.
- Dodavatel není povinen upozorňovat objednavatele na možnost využití slevy.
KVALITA SLUŽBY A JEJÍ PERSONÁLNÍ ZAJIŠTĚNÍ
- Dodavatel se zavazuje, že Služba bude dodána nebo dodávána v určených dnech a časech.
- Dodavatel se zavazuje obstarat pro plnění Služby takový personál (lektoři, umělci, atd.), které považuje za kvalitní a kteří jsou dle jeho uvážení schopni Službu kvalitně plnit.
REKLAMACE
- Pokud je Objednatel nespokojen s kvalitou Služby, je povinen Dodavatele o této skutečnosti informovat písemně prostřednictvím reklamačního formuláře, který na vyžádání prostřednictvím e-mailu info@hravahudebka.cz Dodavatel poskytne. Dodavatel se zavazuje přezkoumat důvody reklamace pouze v případě, že reklamační žádost byla písemně sepsána a odevzdána přímo Dodavateli anebo zaslána na e-mail info@hravahudebka.cz. Dodavatel obdržení reklamačního formuláře v elektronické podobě potvrdí nejpozději do 24 hodin.
- Dodavatel si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace a navrhnout Objednateli náhradní řešení.
- Dodavatel nebo jím pověřený pracovník, se zavazuje rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech nejpozději do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Služby potřebná k odbornému posouzení vady (při nutnosti prověřit důvody uvedené v reklamačním formuláři (např. konzultace s daným personálem, apod.). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, tj. nejpozději do dvou týdnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Dodavatel s Objednatelem nedohodne na delší lhůtě.
- Jako relevantní důvod reklamace nebudou uznány překážky vzniklé na straně Objednatele. Jedná se tak především o změnu časových možností, ztrátu důvodu k využití Služby s ohledem na změnu okolností, za nichž Objednatel Službu zakoupil.
- Dodavatel neodpovídá za nesplnění povinností vyplývajících z objednávky, k nimž došlo následkem vyšší moci.
- Jako relevantní důvod reklamace nebude rovněž uznáno zrušení vyučovací lekce ze strany Dodavatele. Dodavatel se však zavazuje zajistit náhradní termín výuky či adekvátně prodloužit trvání kurzu.
- Reklamaci je nutné vznést v době (nejpozději do 2 dnů), kdy situace pro reklamaci vznikla. Na zpětné rezervace nebude brán zřetel, čehož si je Objednatel vědom a s tímto souhlasí.
- Nároky plynoucí z odpovědnosti za vady zanikají, jsou-li uplatněny opožděně.
PORUŠENÍ SMLOUVY, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- V případě odstoupení Objednatele od smlouvy před zahájením plnění Služby se Objednatel Dodavateli zavazuje zaplatit kurzovné ve výši 50%. Odstoupením Objednatele z poskytované Služby po zahájení jejího plnění, tj. např. po konání prvního vyučovacího bloku (lekce) vzniká Dodavateli nárok na úhradu doplatku kurzovného, tj. na zbývajících 50% kurzovného a Objednatel se tak v tomto případě zavazuje Dodavateli zaplatit kurzovné v plné výši. Některé Služby se mohou řídit vlastními storno podmínkami, které jsou vždy uvedeny u konkrétní Služby na www.hravahudebka.cz.
- Objednateli zaniká nárok na vrácení ceny Služby při překážkách vzniklých z jeho strany, které mu zabraňují v řádném využití Služby (změna časových možností Objednatele či dalších okolností, za nichž Službu objednal a zakoupil). Dodavateli v tomto případě nezaniká nárok na doplatek ceny Služby v plné výši.
- V případě elektronického přihlášení do aktivit poskytovaných Dodavatelem (tj. vyplněním objednávky Služby prostřednictvím e-shopu umístěného na webových stránkách www.hravahudebka.cz) má Objednatel, je-li spotřebitelem, právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, pokud není u konkrétní Služby uvedeno jinak. Tato lhůta začíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla daná smlouva uzavřena (tj. ode dne následujícího po dni, kdy Objednatel odeslal svou objednávku Dodavateli a Dodavatel mu přijetí této objednávky potvrdil) a k dodržení této lhůty postačuje, bylo-li odstoupení od smlouvy před uplynutím této lhůty Dodavateli odesláno. Odstoupí-li Objednatel v souladu s výše uvedenými podmínkami od smlouvy, navrátí mu Dodavatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Dodavatel obdržel odstoupení od smlouvy, veškeré platby, jež od Objednatele v souvislosti s touto smlouvou obdržel, a to stejným způsobem jako tyto platby obdržel, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
- V případě, že před uplynutím 14-denní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve smyslu odst. 3 tohoto ustanovení bylo již s poskytnutím Služeb započato, stalo se tak na základě vyslovené žádosti (tj. na základě příslušné objednávky) Objednatele a Objednatel je v takovém případě povinen uhradit Dodavateli poměrnou část ceny kurzovného odpovídající ceně Služeb již Objednateli poskytnutých.
- V případě, že před uplynutím 14-denní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve smyslu odst. 3 tohoto ustanovení byly již Objednateli objednané Služby v celém rozsahu poskytnuty, stalo se tak na základě výslovné žádosti (tj. na základě příslušné objednávky) Objednatele a objednal v takovém případě nemá právo odstoupit od dané smlouvy dle odst. 3 tohoto ustanovení.
- Po uplynutí výše uvedené 14-denní lhůty je objednávka považována za závaznou a vztahují se na ni stejné podmínky, jako by došlo k uzavření závazné přihlášky v jakékoliv provozovně Dodavatele.
- Žádost o změnu objednávky jakož i odstoupení od smlouvy musí Objednatel odeslat Dodavateli vždy písemně, tj. e-mailem nebo vyplněním žádosti v zápisové kanceláři pobočky, kde kurz probíhá. Žádost o změnu objednávky je považována za přijatou, pokud Dodavatel písemně potvrdí její obdržení. Dodavatel se zavazuje přijetí potvrdit nejpozději do 24 hodin od obdržení.
- Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout či dodatečně vyloučit z plnění Služby (obvykle kurz) Objednatele (obvykle studenta,) jež porušuje základní zásady občanského soužití, a to bez nároku na vrácení úhrady za Službu. V případě dodatečného vyloučení studenta, u něhož vyjde najevo, že není objektivně schopen zvládat výuku, má student (resp. Objednatel) nárok na vrácení kurzovného v rozsahu nevyužité části Služby.
OSOBNÍ ÚDAJE OBJEDNATELE
- Objednatel dává odesláním nebo podpisem objednávky Dodavateli k dispozici své osobní údaje: jméno, příjmení, adresu, e-mailovou adresu, telefonní číslo. Dojde-li následně ke změně těchto kontaktních údajů Objednatele, je Objednatel povinen o této změně Dodavatele vyrozumět, a to nejpozději do 7 dní.
- Dodavatel se zavazuje nakládat s osobními údaji v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- Objednatel podpisem nebo odesláním objednávky stvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a souhlasí s jejich zpracováním a použitím pro účely kontaktování studentů Dodavatele na dobu neurčitou.
- Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a Objednatel má právo přístupu k nim, má právo a souhlas s jejich použitím kdykoliv odvolat a v případě porušení svých práv má právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud tyto obchodní podmínky ani ujednání mezi smluvními stranami nestanoví jinak, řídí se právními vztahy vzniklé mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník).
- Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.
- Smluvní strany vyvinou maximální úsilí, aby případné spora plynoucí z této smlouvy vyřešily dohodou.
- Objednatel má v rámci mimosoudního řešení sporu ve smyslu zákona 378/2015 Sb. (§14) právo obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podrobný postup nalezne na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.
Tyto obchodní podmínky jsou vydané podle občanského zákoníku a jsou platné a účinné ode dne 1. 7. 2023.
V Praze dne 1. 7. 2023